malwinka134
malwinka134.blog.interia.pl
<< Wrzesień 2014
PonWtŚrCzwPiąSobNie
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Księga gości
 
O mnie
malwinka134
20
,
Wołomin
Słówko o mnie
Mam na imię Malwina. Kocham zwierzęta, sport i muzykę. Mój ulubiony przedmiot to oczywiście W-F!!!
Zobacz mój profil
Powrót

TAMAGOTCHI !!!

2007-02-07









Cześć wam wszystkim!!! Z pewnością większość z was nie wie co to jest TAMAGOTCHI więc wyjaśniam: Jest to małe jajeczko w którym hoduje się małe zwierzątko. Kolory TAMAGOTCH są różne ja mam białe w ciemne i jasne kolorowe kwiatuszki. Oto mój TAMUŚ:

































Swoje TAMAGOTCHI kupiłam na www.merlin.com.pl za 89 zł z dostarczeniem ale można je kupić na www.miki.pl i www.allegro.pl po bardzo okazyjnych cenach! Jeśli nie macie TAMUSIA to polecam je kupić bo dzięki niemu można nauczyć się samodzielności i opiekuńczości. Ja swojego TAMA dostałam 5. lutego wtedy narodził się mi mały chłopczyk. Wolałam dziewczynke ale coż musiałam sie z tym pogodzić. Nazwałam go MIKA. Imie te bardziej pasuje do dziewczyny ale mi się podoba. Tego samego dnia z niemowlaka zamienił się w dziecko i wyglądał wtedy jak mała pyza ;) Obecnie jest nastolatkiem i wygląda jak ciastko z kremem ;) Jest taki słodziutki! Oprócz karmienia go można się też komunikować z innymi TAMAMI różnych wersji ale tylko wersja 3 pozwala na wiele wiele więcej! TAMUSIE wersji 3 mogą się wzajemnie odwiedzać, dawać prezenty, życ ze sobą i mieć dzieci! Istnieje oficjalna strona TAMAGOTCHI www.tamagotchi.pl tam w TAMATOWN możecie kupować mu różne rzeczy. Ubrania, maskotki, żywnosć ale możecie też chodzić do szkoły i wyjechać na wakacje! Ale aby coś kupic najpierw musicie zdobyć GOTCHI punkty które uzyskacie przez granie w gry które znajdują się w waszych TAMUSIACH! Na forach dyskusyjnych możecie wymienic się swoimi uwagami i dawać dobre rady. Możecie rówież mieć swojego bloga gdzie opiszecie wszystko to co chcecie ;) Myślę że tyle informacji jak narazie starczy jeśli macie jakieś pytania piszcie!

gg 4007708

e-mail malwinagalicka3@wp.pl


Wpadnijcie również na moje inne blogi!
http://nastolatkizpiatejklatki.blog.onet.pl
http://wyznania-uczucia.bloog.pl
http://www.tamagotchi.pl
http://www.diddulka.blog.onet.pl






























renata90 2007-02-07
Zapraszam Cię serdecznie na www.renata90.blog.interia.pl pozdrawiam :)
Kasiulox 2007-02-09
Fajny blog
kama 2007-03-24
hej niezly bloczek wpadnij do mnie czasem i zostaw po sobie ślad :) www.kamila2202.blog.interia.pl
Madzia z klasy 2007-03-24
Świetny blog, mniej efektowny niż pozostale, ale moim zdaniem moze być!!!!! Tak 3mać!!!!
Zuzia xD 2007-06-30
Supcio blok !!! Wpadaj na mój www.vanessa-anne-hudgens-3.blog.onet.pl !!!
Pozdro dla Malwinki :*
Tomasz 2007-07-24
ZARÓB PIENIĄDZE SIEDZĄC W DOMU!

Chciałbym przekazać Ci sposób który niedawno wpadł mi w ręce.
Sposób dotyczący możliwości zarobienia sporej sumki pieniędzy
przez Internet siedząc w domu i poświęcając trochę czasu.
Wystarczy godzinka dziennie, podstawowa znajomość Worda i
jakiegoś edytora poczty elektronicznej a potem tylko kasa
płynie Z góry zaznaczam że nie są to te sposoby które
polegają na kilku godzinnym bezsensownym klikaniu na bannery i
linki. Polega to po prostu na rozsyłaniu maili. Jeśli Cię
zainteresowałem na tyle że chcesz otrzymać szczegółowe
informacje na ten temat napisz do mnie (ramkin@o2.pl) po
prostu na tą informację a wyśle Ci plik w Wordzie w którym
wszystko jest konkretnie opisane. Dowiesz się z niego o co
dokładnie chodzi i co robić żeby zarobić sporo kasy. Mogę Ci
tylko zdradzić że sam osobiście zajmuje się tym od około 1
miesiąca i już mam pewne zyski (dodam, że kwota 300zł na 2
tygodnie to praktycznie minimum ), a liczę teraz na jeszcze
większe. Liczę że napiszesz do mnie i że będziesz zainteresowany bo
naprawdę warto. Nie jest to żadne naciąganie ani nic - to działa
i to dobrze dlatego nie boje się rozpowszechniać tego i
podpisywać się pod tym bo sam zarobiłem na tym już sporo a myślę
że to dopiero początek Wielu milionerów od tego zaczynało!
Trzeba mieć tylko dobre pomysły na reklamę lub na rozsyłanie
maili odpowiednim ludziom.
Wielu ludźi pomyśli że to następne naciąganie,nie przekonasz się zanim
nie spróbujesz
a twoja szansa na wymarzone kieszonkowe czy też lepsze zarobki przejdzie
ci koło nosa.
Więc spróbuj!
Od razu mówie że jest to całkowicie legalne I NIE POLEGA NA BEZSENSOWNYM KLIKANIU W BANERKI
i dostawaniu głupich reklam raz na pół roku za które zapłacą 0,05centa na 7 miesięcy
przecież to jest śmieszne ręcze że na pewno zarobisz
WIĘC SPRÓBUJ
Jeżeli chcesz dostać dodatkowe informacje to napisz
ramkin@o2.pl
Pozdrawiam Tomasz
kiler1998 2007-09-13
fajny blog leprzych niema też interesuje się tamagotchi załozyłem bloga o tamagotchi mam nadzieje że go odwiedzisz oto adres:kiler1998.blog.interia.pl zrobiłem glosowanie na njleprzego tamagotchi dałem wygąd i mienia tamagotchi co lubi a co nie skomentuj go mów innym oswoim blogu mam nadzieje zże jeszczepiszesz swojegio bloga
agtka246 2008-07-17
zapraszam na http://agatka246.bloog.pl
domu$ 2008-10-08
super blog - takie fajny ale zapraszam na mój teraz jest organizowan konkurs na naj bloga można wygrac aż 100 komentarzy(i oczywiście nagrody pocieszenia)
buziaki
Agnes 2009-01-30
www.po-prostu-tamagotchi.blog.onet.pl
Zobacz serwisy INTERIA.PL